1. اسفندیاری، م،؛ اسفیدانی، م. 1396. تدوین استراتژیهای بازاریابی بین بنگاهی برای شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در صنعت بانکرینگ. کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید،217- 228 2. اقتصاد آنلاین، 1397. بانکریگ حلقه مفقوده تحریم¬ها. https://www. eghtesadonline.com/n/1dEC 3. اصغریار، م.؛ علینقیان، م.، ۱۳۹۶. مدل سازی زمان بندی کشتیها در هاب با درنظر گرفتن هزینه سوخت، سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم¬ها. 4. انجمن صنعت بانکرینگ ایران، 1397. 5. بیطرفان، علیرضا؛ سحابی، بهرام(1394)، مطالعه و تحلیل رقابتی صنعت بانکرینگ در منطقه خلیجفارس، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 6. همت جو، رضا؛حسین بر، محمداسلم(1397)، شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد مرکز سوخترسانی دریایی گاز طبیعی مایع و انتخاب بندرمناسب، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار 7. De et al.,2019. 8. Draffin, N ., 2012. Bunker Fuel for Marine Engines . Petrospot limited. 9. Nguyen,Dang Ben,2007.Investigating the effectiveness of hedging bunker price fluctuation.World Maritime UniversityDissertations.P77 10. Notteboom, T.;Vernimmen, B.,2009.The effect of high fuel costs on liner service configuration in container shipping. Journal of Transport Geography, 17(5), 325-337 [ DOI:10.1016/j.jtrangeo.2008.05.003] 11. Pinder, D.,1997.Deregulation policy and revitalization of Singapore's bunker supply industry: An appraisal. Maritime Policy and Management, 24(3), 219-231. [ DOI:10.1080/03088839700000027] 12. Review of Marine Transport, 2017 13. Ship&Bunker,Jan. 2016 14. Strauss, A., & Corbin, J. (1994). Grounded theory methodology: An overview. In N. K. Denzin & Y. S. Lincoln (Eds.), Handbook of qualitative research (p. 273-285). Sage Publications, Inc. 16. World Shipping Council, 2008.
|