1. آزرمی، م.، 1376. بررسی نحوه بهینهسازی تعرفه انبارداری در بنادر جنوب کشور. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران. صفحات 145-66.# 2. سرایی، ع.، 1374. تحلیل آماری علل رسوب کالا در بنادر تجاری جنوب کشور و پیشبینی روند آن، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه صنعتی امیر کبیر. تهران. صفحات 64-24.# 3. اشکریز، م.، 1389. دانش مدیریت ترمینال کانتینری، جلد اول. چاپ اول، انتشارات سازمان بنادر و دریانوردی. تهران. صفحات 257-213.# 4. حق شناس، ه.؛ شریعت، ج.، 1376. بررسی چگونگی کاهش متوسط سرویس تایم در بندر نوشهر. طرح پژوهشی. اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران. صفحات 25-1.# 5. تشنه لب، م.؛ صفرپور، ن.؛ افیونی، د.، 1385. سیستم های فازی و کنترل فازی. ترجمه. انتشارات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی. صفحات 232-211.# 6. رسولی، الف.؛ بهرامی نیا، غ.، 1388. بررسی علل رسوب کانتینر در اسکله شهید رجایی و ارائه راهکارها جهت حل مشکلات. یازدهمین همایش صنایع دریایی. آبان ماه. جزیره کیش. صفحات 5-1.# 7. سالنامه آماری گزارش خلاصه عملکرد به تفکیک بنادر.، 1389. انتشارات سازمان بنادر و دریانوردی. تهران. صفحات 15-1.# 8. سالنامه آماری عملیات تخلیه و بارگیری بنادر.، 1388. اداره کل آمار و فناوری اطلاعات اداره آمار و انفورماتیک. انتشارات سازمان بنادر و دریانوردی. صفحات 35-1.# 9. سیاره، ج.؛ الهیاری، الف.، 1396. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر استقرار بنادر خشک در ایران با استفاده از روشAH. نشریه علمی و پژوهشی اقیانوس شناسی، سال هشتم، شماره 30، صفحات 36-29.# 10. شمالی پور، ب.؛ سعیدی، ن.؛ کعبی، ع.؛ حلافی، ح.؛ رشنودی، الف.، 1393. تخمین ترافیک باری بیست ساله آینده شیوههای حمل و نقل دریایی، جادهای و ریلی بندر امام خمینی (ره) با استفاده از مدل سریهای زمانی. نشریه علمی و پژوهشی اقیانوس شناسی، سال پنجم، شماره 17، صفحات 155-145.# 11. شهشهانی، م.، 1361. کندی عملیات ترخیص چه تاثیری بر تراکم کالاها در انبار دارد؟. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران. صفحات 44- 87.# 12. قدسی پور، ح.، 1388. مباحثی در تصمیم گیری چند معیاره – فرایند تحلیل سلسله مراتبی، چاپ هفتم. انتشارات دانشگاه صنعتی امیر کبیر. تهران. صفحات 32-1.# 13. کاظمی آسیابر، ع.؛ سعیدی، ن.؛ نورامین، س.،1390. بررسی آماری عوامل موثر بر ترخیص کانتینر در بنادر ایران. نشریه علمی و پژوهشی اقیانوسشناسی، سال دوم، شماره 8، صفحات 68-61.# 14. کیانی مقدم، م.، 1393. ارزیابی اقتصادی سامانه های عملیاتی محوطهای پایانه های کانتینری. نشریه علمی و پژوهشی اقیانوس-شناسی، سال پنجم، شماره 20، صفحات 120-107.# 15. واعظی، م.، 1379. بررسی روش های کاهش هزینهها در مبادی ورودی (با تاکید بر بنادر). پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه الزهرا. تهران. صفحات 45-21.# 16. Ing Hsu, C.; Hung, H.; Wang, W., 2009. Applying RFID to reduce delay in import cargo customs Clearance Process. Journal of Computers & Industrial Engineering, 57: 506-519.# 17. Kahraman, C.; Cebeci, U.; Ruan, U., 2004. Multi-attribute comparison of catering service companies using Fuzzy AHP: The Case of Turkey. International Journal of Production Economics, 87: 171-184.# 18. Kiani Moghadam, M.; Noori, R., 2011. Cost function modelling for semi-automated SC, RTG and automated and semi-automated RMG container yard operating systems. International Journal of Business Development Studies, 1: 85-122.# 19. Lirn, T.; Thanapoulou, H.; Beynon, M.; Beresford, A., 2004. An application of AHP on transhipment port selection: A Global Perspective, Maritime Economics & Logistics, 6: 70-91.# 20. Mark, S., 2003. U.S. container terminal throughput density. Technical Report. Corporation of JWD Group. California. USA. 114P.# 21. Nicoll, J., 2007. Innovative approaches to port challenges -Dwell time and transit time management. Proceedings of International Conference of Norfolk Virginia, 4th October, USA, 322-324.# 22. Rugaihuruza, J., 2007. Infrastructure - operational efficiency and port productivity management in Pmaesa region. Proceedings of the African Ports-Maritime Conference, 10th – 14th December, Tanzania, 312P.# 23. Zadeh, L., 1965. Fuzzy sets, information control, 8: 338-353.#
|