1. Bernard, K., 1995. Marketing promotion tools for port. United Nations. New York and Geneva, 32-46.# 2. Cahoon, C.S., 2007. Marketing communications for seaports: a matter of survival and growth. Maritime Policy & Management, 34(2): 151-168.# 3. Halpern, N., 2010. Marketing innovation: sources, capabilities and consequences at airports in Europe’s peripheral areas. Journal of Air Transport Management, 16(1): 52-58.# 4. Saaty, T.L., 1990. How to make a decision: The analytic hierarchy Process. European Journal of Operational Research, 48(1): 9-26.# 5. Talley, W.; Ng, M.; Marsillac, E., 2014. Port service chains and port performance evaluation. Transportation Research Part E. 69 (1): 236-247.# 6. UNCTAD, 2014. Port management series. United Nations. New York and Geneva, 16-39.# 7. اصغرپور، م.، 1377. تصمیم گیری های چند معیاره. چاپ دهم، انتشارات دانشگاه تهران، تهران. صفحات 141-70.# 8. اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران.، 1395. www.amirabadport.pmo.ir، تاریخ دسترسی، 26/01/1395.# 9. روستا، ا.؛ ونوس، ا.؛ ابراهیمی، ع.، 1390. مدیریت بازاریابی. انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی. تهران. صفحات 249-126.# 10. زارع، ح.؛ یاراحمدزهی، م. ح.؛ حقی، ر.، 1394. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر در تبلیغات بازاریابی اداره بندر چابهار با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی. فصلنامه علوم و فناوری دریا، شماره 73. صفحات 9-5.# 11. ساسکیا، و.، 1384. بازاریابی بنادر. مترجمین: حمیدی، ح.؛ و قیصری، ث. سازمان بنادر و کشتیرانی، اسرار دانش، تهران. صفحات 15-2.# 12. سهامی، س.، 1390. راهکارهای افزایش مزیت رقابتی ایران در جذب و پهلوگیری کشتی های تجاری در بندر بوشهر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور، کرج. صفحات 116-78.# 13. قدسی پور، ح.، 1375. فرایند سلسله مراتبی (AHP). مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران. صفحات 210-178.# 14. کاتلر، ف.؛ آرمسترانگ، گ.، 1389. اصول بازاریابی. ترجمه: زارع، م. انتشارات مدیر فردا. تهران. صفحات 193-45.# 15. عیدانی، م.؛ الهیاری، ا.، 1395. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی بندر شهید رجایی با استفاده از روش تحلیلی SWOT. هجدهمین همایش صنایع دریایی، کیش. صفحات 7-4.# 16. مومنی، م.، 1385. مباحث نوین در تحقیق در عملیات. تهران. چاپ چهارم، انتشارات دانشگاه تهران، تهران. صفحات 149-138.# 17. Bernard, K., 1995. Marketing promotion tools for port. United Nations. New York and Geneva, 32-46.# 18. Cahoon, C.S., 2007. Marketing communications for seaports: a matter of survival and growth. Maritime Policy & Management, 34(2): 151-168.# 19. Halpern, N., 2010. Marketing innovation: sources, capabilities and consequences at airports in Europe's peripheral areas. Journal of Air Transport Management, 16(1): 52-58.# 20. Saaty, T.L., 1990. How to make a decision: The analytic hierarchy Process. European Journal of Operational Research, 48(1): 9-26.# 21. Talley, W.; Ng, M.; Marsillac, E., 2014. Port service chains and port performance evaluation. Transportation Research Part E. 69 (1): 236-247.# 22. UNCTAD, 2014. Port management series. United Nations. New York and Geneva, 16-39.# 23. اصغرپور، م.، 1377. تصمیم گیری های چند معیاره. چاپ دهم، انتشارات دانشگاه تهران، تهران. صفحات 141-70.# 24. اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران.، 1395. www.amirabadport.pmo.ir، تاریخ دسترسی، 26/01/1395.# 25. روستا، ا.؛ ونوس، ا.؛ ابراهیمی، ع.، 1390. مدیریت بازاریابی. انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی. تهران. صفحات 249-126.# 26. زارع، ح.؛ یاراحمدزهی، م. ح.؛ حقی، ر.، 1394. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر در تبلیغات بازاریابی اداره بندر چابهار با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی. فصلنامه علوم و فناوری دریا، شماره 73. صفحات 9-5.# 27. ساسکیا، و.، 1384. بازاریابی بنادر. مترجمین: حمیدی، ح.؛ و قیصری، ث. سازمان بنادر و کشتیرانی، اسرار دانش، تهران. صفحات 15-2.# 28. سهامی، س.، 1390. راهکارهای افزایش مزیت رقابتی ایران در جذب و پهلوگیری کشتی های تجاری در بندر بوشهر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور، کرج. صفحات 116-78.# 29. قدسی پور، ح.، 1375. فرایند سلسله مراتبی (AHP). مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران. صفحات 210-178.# 30. کاتلر، ف.؛ آرمسترانگ، گ.، 1389. اصول بازاریابی. ترجمه: زارع، م. انتشارات مدیر فردا. تهران. صفحات 193-45.# 31. عیدانی، م.؛ الهیاری، ا.، 1395. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی بندر شهید رجایی با استفاده از روش تحلیلی SWOT. هجدهمین همایش صنایع دریایی، کیش. صفحات 7-4.# 32. مومنی، م.، 1385. مباحث نوین در تحقیق در عملیات. تهران. چاپ چهارم، انتشارات دانشگاه تهران، تهران. صفحات 149-138.# 33. اصغرپور، م.، 1377. تصمیم گیری های چند معیاره. چاپ دهم، انتشارات دانشگاه تهران، تهران. صفحات 141-70.# 34. اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران.، 1395. www.amirabadport.pmo.ir، تاریخ دسترسی، 26/01/1395.# 35. روستا، ا.؛ ونوس، ا.؛ ابراهیمی، ع.، 1390. مدیریت بازاریابی. انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی. تهران. صفحات 249-126.# 36. زارع، ح.؛ یاراحمدزهی، م. ح.؛ حقی، ر.، 1394. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر در تبلیغات بازاریابی اداره بندر چابهار با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی. فصلنامه علوم و فناوری دریا، شماره 73. صفحات 9-5.# 37. ساسکیا، و.، 1384. بازاریابی بنادر. مترجمین: حمیدی، ح.؛ و قیصری، ث. سازمان بنادر و کشتیرانی، اسرار دانش، تهران. صفحات 15-2.# 38. سهامی، س.، 1390. راهکارهای افزایش مزیت رقابتی ایران در جذب و پهلوگیری کشتی های تجاری در بندر بوشهر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور، کرج. صفحات 116-78.# 39. قدسی پور، ح.، 1375. فرایند سلسله مراتبی (AHP). مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران. صفحات 210-178.# 40. کاتلر، ف.؛ آرمسترانگ، گ.، 1389. اصول بازاریابی. ترجمه: زارع، م. انتشارات مدیر فردا. تهران. صفحات 193-45.# 41. عیدانی، م.؛ الهیاری، ا.، 1395. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی بندر شهید رجایی با استفاده از روش تحلیلی SWOT. هجدهمین همایش صنایع دریایی، کیش. صفحات 7-4.# 42. مومنی، م.، 1385. مباحث نوین در تحقیق در عملیات. تهران. چاپ چهارم، انتشارات دانشگاه تهران، تهران. صفحات 149-138.# 43. Bernard, K., 1995. Marketing promotion tools for port. United Nations. New York and Geneva, 32-46.# 44. Cahoon, C.S., 2007. Marketing communications for seaports: a matter of survival and growth. Maritime Policy & Management, 34(2): 151-168.# 45. Halpern, N., 2010. Marketing innovation: sources, capabilities and consequences at airports in Europe's peripheral areas. Journal of Air Transport Management, 16(1): 52-58.# 46. Saaty, T.L., 1990. How to make a decision: The analytic hierarchy Process. European Journal of Operational Research, 48(1): 9-26.# 47. Talley, W.; Ng, M.; Marsillac, E., 2014. Port service chains and port performance evaluation. Transportation Research Part E. 69 (1): 236-247.# 48. UNCTAD, 2014. Port management series. United Nations. New York and Geneva, 16-39.# 49. Bernard, K., 1995. Marketing promotion tools for port. United Nations. New York and Geneva, 32-46.# 50. Cahoon, C.S., 2007. Marketing communications for seaports: a matter of survival and growth. Maritime Policy & Management, 34(2): 151-168.# 51. Halpern, N., 2010. Marketing innovation: sources, capabilities and consequences at airports in Europe's peripheral areas. Journal of Air Transport Management, 16(1): 52-58.# 52. Saaty, T.L., 1990. How to make a decision: The analytic hierarchy Process. European Journal of Operational Research, 48(1): 9-26.# 53. Talley, W.; Ng, M.; Marsillac, E., 2014. Port service chains and port performance evaluation. Transportation Research Part E. 69 (1): 236-247.# 54. UNCTAD, 2014. Port management series. United Nations. New York and Geneva, 16-39.# 55. اصغرپور، م.، 1377. تصمیم گیری های چند معیاره. چاپ دهم، انتشارات دانشگاه تهران، تهران. صفحات 141-70.# 56. اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران.، 1395. www.amirabadport.pmo.ir، تاریخ دسترسی، 26/01/1395.# 57. روستا، ا.؛ ونوس، ا.؛ ابراهیمی، ع.، 1390. مدیریت بازاریابی. انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی. تهران. صفحات 249-126.# 58. زارع، ح.؛ یاراحمدزهی، م. ح.؛ حقی، ر.، 1394. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر در تبلیغات بازاریابی اداره بندر چابهار با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی. فصلنامه علوم و فناوری دریا، شماره 73. صفحات 9-5.# 59. ساسکیا، و.، 1384. بازاریابی بنادر. مترجمین: حمیدی، ح.؛ و قیصری، ث. سازمان بنادر و کشتیرانی، اسرار دانش، تهران. صفحات 15-2.# 60. سهامی، س.، 1390. راهکارهای افزایش مزیت رقابتی ایران در جذب و پهلوگیری کشتی های تجاری در بندر بوشهر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور، کرج. صفحات 116-78.# 61. قدسی پور، ح.، 1375. فرایند سلسله مراتبی (AHP). مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران. صفحات 210-178.# 62. کاتلر، ف.؛ آرمسترانگ، گ.، 1389. اصول بازاریابی. ترجمه: زارع، م. انتشارات مدیر فردا. تهران. صفحات 193-45.# 63. عیدانی، م.؛ الهیاری، ا.، 1395. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی بندر شهید رجایی با استفاده از روش تحلیلی SWOT. هجدهمین همایش صنایع دریایی، کیش. صفحات 7-4.# 64. مومنی، م.، 1385. مباحث نوین در تحقیق در عملیات. تهران. چاپ چهارم، انتشارات دانشگاه تهران، تهران. صفحات 149-138.# 65. Bernard, K., 1995. Marketing promotion tools for port. United Nations. New York and Geneva, 32-46.# 66. Cahoon, C.S., 2007. Marketing communications for seaports: a matter of survival and growth. Maritime Policy & Management, 34(2): 151-168.# 67. Halpern, N., 2010. Marketing innovation: sources, capabilities and consequences at airports in Europe's peripheral areas. Journal of Air Transport Management, 16(1): 52-58.# 68. Saaty, T.L., 1990. How to make a decision: The analytic hierarchy Process. European Journal of Operational Research, 48(1): 9-26.# 69. Talley, W.; Ng, M.; Marsillac, E., 2014. Port service chains and port performance evaluation. Transportation Research Part E. 69 (1): 236-247.# 70. UNCTAD, 2014. Port management series. United Nations. New York and Geneva, 16-39.#
|